SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK!

ELKORE MI SALUTAS VIN!







Szerzői jogvédelem az oldalon


Az oldalon elhelyezett cikkeim és írásaim, fordításaim a szellemi tulajdonomat képezik, ezért kérem, hogy a szellemi alkotásokhoz fűződő jogokat tartsd tiszteletben!

Copyright © Szabadi Tibor J./Avezi - 2008
CC. Jog Fenntartva a közzétett írásokra, fordításokra.

2008. augusztus 19., kedd

Vilborg Dagbjartsdóttir (Izland) Titok








1930-ban született izlandi költőnő. Egyszerű nyelvezetű költeményeivel gyakran a mindennapi életről, személyes emlékekről és feminista eszmékről szól



Vilborg Dagbjartsdóttir (Izland)




Titok



Gondosan elrejtett titkom van
még számodra is titok, barátom.
Ez a titok az igazságról,
az életről, és rólam szól.

Kikutattam lelkem félelmét,
gyökerekig hazugságokat találtam.
Nincs kétségem, mi kínoz engem,
biztosan valamit nem teljesítettem.

De tovább tettetem magam
még előtted is barátom,
mert félek.

Barátom, ne menj el,
ne hagyj egyedül!
- ha elmúlt a nyár
és eljött az aratás ideje.

Eszperantóból fordította: Szabadi Tibor J.

Megjelent: „La Tradukisto” n-ro 39 (12. old.)

1 megjegyzés:

Avezi írta...

köszönöm az olvasást!

.

Copyright © Szabadi Tibor J./Avezi - 2008
CC. Néhány Jog Fenntartva a közzétett írásokra.

avezi.blogspot.com © 2008Design by: Avezi&Inasi
.


 

blogger templates | Make Money Online